Bez SEO Svitavy si místní PPC reklama neškrtne

Bez SEO Svitavy si místní PPC reklama neškrtne

Internetový marketing tvoří v první řadě web či e-shop optimalizovaný pro vyhledávače. Další reklamu zajišťují firemní profily na sociálních sítích a proklikové bannery zvané PPC. Ani ty však obrat podnikatelům nezvýší bez SEO. Svitavy a potažmo všechny firmy z Pardubického kraje by proto měly zrevidovat svou dosavadní on-line propagaci, aby jim klientelu nevyfoukli nadnárodní internetoví žraloci.

Co je PPC a jak souvisí se SEO pro Svitavy

Když si pouštíme videa na YouTube anebo si pročítáme zajímavé příspěvky na nejrůznějších portálech, doprovází je pestré virtuální letáčky – PPC reklama. Když na ni klikneme, ocitáme se v e-shopu inzerenta. Specialista dokáže tuto formu internetové propagace nastavit tak, aby se zobrazovala jen potenciálním zákazníkům, kteří po kliknutí reálně nakoupí. Pak se podnikateli beze zbytku vyplatí. Pryč jsou ale časy, kdy se obešla bez optimalizace pomocí klíčových slov. Jejich znalost je nezbytnou podmínkou úspěšného SEO copywritingu či třeba jen pouhého napsání optimalizovaných popisků kategorie internetového obchodu.

 

 Pokud vaše PPC kampaně doposud spravoval váš nebohý firemní marketér, kterému jste nezaplatili ani příslušné školení, nejspíš vám bannery nebudou generovat zisk. Jak zefektivňují PPC externí specialisté si rozebereme v následujících odstavcích.

Návod na PPC včetně SEO nejen ve Svitavách

Spuštění funkční proklikové reklamy vždy předchází analýza inzerovaného produktu a monitoring jeho propagace u konkurentů. Dále musíte zjistit, pod jakými klíčovými slovy či frázemi lidé toto zboží v síti hledají. Bez správného nastavení SEO ve Svitavách a samozřejmě i v jiných firmách Pardubického kraje se reklamní banner nezobrazí vašim budoucím klientům ale komukoli.

 

Profesionálové neoptimalizují slogan v banneru na nejvyhledávanější obecná klíčová slova. A proč? Protože nejste sběratel prokliků, když je nekorunuje prodej. Při řešení SEO nejen ve Svitavách je tedy nutné zohlednit jak u optimalizace komerčního webu, tak u PPC kampaně vaši geografickou schopnost dodání zboží. Pojďme si to vysvětlit na příkladu.

Konkretizujte SEO ať Svitavy ovládnou svět PPC

Pokud jako jediná firma na planetě nabízíte ověřitelně fungující elixír mládí, nemusíte u PPC reklamy řešit lokální SEO pro Svitavy. Zájemci se k vám rádi pohrnou i od protinožců. Živíte-li se však kupříkladu tetováním permanentního obočí, je SEO ve Svitavách a nejbližším okolí důležité. Trvalý make-up se totiž nabízí skoro v každém městě. Když bude váš proklikový banner hlásat všeobecně hledaný název “Permanentní obočí”, zmizí vám kredit dřív než jarní sníh, ale reálně získáte třeba jednu jedinou objednávku. Řada zájemkyň si po kliknutí dohledá na vašem webu jen informace o tetování a trvalé obočí si pak zaplatí v pro ně nejbližším salonu. Zkušený expert takovému fiasku předejde. Konkretizuje klíčové sousloví na “Permanentní obočí ve Svitavách” a pak vám, řekněme že každé desáté kliknutí na PPC, přivede novou zákaznici.

 

Suma sumárum láká dobře nastavená PPC reklama podle zásad SEO pro Svitavy jen relevantní zájemce o vaše zboží. Bez odborné analýzy a správného odhadu nákupního chování vašich potenciálních klientů jen cpete peníze reklamním portálům. V porovnání s tím vás vyjde hodinová sazba PPC specialisty levněji a nemusíte laicky spekulovat o trendech nebo sezónnosti prodeje. Expert to má v malíku a to, co jemu zabere dvě hodiny, trvá amatérovi klidně dva dny a ještě bez bez záruky úspěchu. Lokální SEO pro Svitavy představuje v povolaných rukou dokonalý obchodní instrument. Topranker a zkušenosti, které tato online marketingová agentura nasbírala, jsou možná v tomto ohledu skvělou investicí…

 

Věra Poskočilová