Kontrola stránek – jak poslouží internetovému podnikání
Čím víc lidí si prohlíží sortiment našeho e-shopu, tím větší máme naději, že si někdo z nich nakoupí. Proto celým souborem propagačních on-line aktivit usilujeme o maximální návštěvnost. Nedílnou součástí internetového marketingu je tudíž kontrola stránek a z ní plynoucí optimalizace slabých míst v prodeji. Ověřte si, zda hrají klíčové virtuální trumfy ve váš prospěch.
-
Web – základ internetového marketingu
Bez webu toho v síti moc neprodáte a nesáhnete si ani na základní reklamní triky. Pokud online obchod teprve rozjíždíte, postupujte následovně. Nejprve si vyberte vhodnou platformu. K prezentaci služeb se hodí tradiční firemní web, k prodeji zboží zvolte e-shop. Na práci si sjednejte profesionální webaře, kteří současně ovládají on-line marketing. Ti vám automaticky dodají webovky či eshop optimalizované pro vyhledávače. Bez této úpravy vás totiž na netu nikdo nenajde. Kromě toho vám zajistí budoucí kontroly stránek, aby se technicky, obsahově i odkazově udržely mezi premianty internetu.
-
SEO na míru vyplývá z kontroly stránek
V tomto odstavci vám ukážeme, proč investice do kontroly stránek není marná. Vnímejte ji jako revizi vozu. V autě, které nebrzdí, se můžete zabít a stejné nebezpečí hrozí i vašemu internetovému podnikání. Díky auditu si udržujete přehled o způsobilosti k prodejnímu výkonu. Na doporučenou SEO údržbu si opět najměte odborníky. Specializovaná agentura vám mimo jiné poskytne copywritera, aby plnil váš blog užitečnými články, kde nechybí klíčová slova. Textově vám ošetří i nové druhy zboží v e-shopu tak, že je pak Google a Seznam nabízí lidem přednostně.
Když expertům svěříte celou administraci, nebudete prodělávat na zpomaleném načítání stránek. Potenciální klienty nebudou odrazovat ani tradiční diletantské chyby 404. V neposlední řadě se vám odborníci postarají též o kvalitní odkazový profil. Souborem všech těchto marketingových aktivit přitom nevynášíte peníze z domu, ale podporujete sami sebe. Nejlepší reklama je totiž taková, když vás lidi na netu objeví přirozeně a to je cíl SEO. Další nástroje on-line marketingu by ho měly vhodně rozvíjet.
-
Sociální sítě – generujte tam odkazy
Jakmile máte komerční web optimalizovaný pro vyhledávače, přichází na řadu firemní profily na populárních sociálních sítích. Facebook vám umožní zdarma komunikovat s příznivci vaší práce. Hlavním účelem této formy internetového marketingu ale není sběr lajků. Proto se vám alespoň zpočátku může hodit pomoc profesionála. Využijte ji k podpoře SEO – konkrétně vašeho linkbuildingu. Pomocí lákavých příspěvků by měl zpětnými odkazy motivovat lidi k jejich dalšímu sdílení. Při kontrole stránek si ve statistice lehko ověříte, jak vám díky tomu stoupla návštěvnost včetně obratu.
-
PPC reklamy jako booster
Na proklikových bannerech si demonstrujeme rozdíl v útratách za reklamu. Výstavbu vlastní on-line prodejny, průběžnou kontrolu stránek a udržovacího SEO vnímáme jako propagaci, kterou platíme sami sobě. Další výhodou je dlouhotrvající účinnost. Naproti tomu kasíruje poplatky za PPC někdo jiný a po vyčerpání kreditu roztaje jejich efekt jako jarní sníh. Z toho plyne, že se nám proklikové kampaně hodí třeba v hlavní sezóně pro maximalizaci prodeje. Správu PPC určitě zadejte specialistům. Bez příslušného školení a praxe vyhodíte svépomocnou kampaní leda peníze oknem.
Cílem našeho příspěvku byl kompaktní návod, jak obstát v podnikání na internetu. Vyšli jsme z mnohaletých zkušeností a nejčastějších chyb, které naše zákazníky přišly draho. Bohužel si Češi nejdřív vrtají koleno, aby na jedné straně ušetřili a na druhé mnohem víc prodělali. Záleží tedy na vás, co z marketingových doporučení zvládnete sami a na co si objednáte experty. Když nic jiného, alespoň nepodceňujte kontrolu stránek. Pokud jsme vás inspirovali k otázkám, položte je v komentářích.